• 19-11-2014, 14:23:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Emin değilim ama whois kayıtlarınıda tutuyorlar diye tahmin ediyorum yani siz whois yaptıkça talep olduğunu anlıyorlar bu istatistiklere göre domaini uzatıyorlar tavsiyem takip ettiğiniz bir domaine gereksiz yere whois yapmayın zaten enaz 1 yıl kayıt ediliyor.

    Ek olarak nerden whois yaparsanız yapın önemli değil sonuçta istek domainin kayıtlı olduğu firmaya gidiyor.
  • 19-11-2014, 14:31:49
    #11
    Erre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, sanıyorum başınıza gelmiştir takip ettiğiniz domainleri bazen değersiz domainler bile olsa HugeDomains.com kayıt edip kendi sitesinde bin ila beş bin dolar aralığında satışa koyuyor.

    Benim merak ettiğim bu domainleri neye göre alıyor? Yani Türkçe olan droplanmış domainleri bile alıyor hatta backorder giriyor.

    Son bir soru, bu domainleri 1 yıl beklesek geri bırakıyor mu yoksa aldığında süresini her yıl uzatıyor mu? Bu şekilde HugeDomains'in aldığı domaini bekleyip kaydeden arkadaş oldu mu hiç aramızda?

    Teşekkürler şimdiden, iyi çalışmalar.
    benim başıma gelmişti mailde atmışlar sizde neti var isterseniz com. u size satalım diye bende direk mail attım isterseniz korno yayınlayın sorun yok dedim. Senelik ödemesi geldiğinde devam etmemişler bende gidip almıştım )
  • 19-11-2014, 16:55:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    kenanagkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim başıma gelmişti mailde atmışlar sizde neti var isterseniz com. u size satalım diye bende direk mail attım isterseniz korno yayınlayın sorun yok dedim. Senelik ödemesi geldiğinde devam etmemişler bende gidip almıştım )
    O zaman bekleyelim hocam. İlk mesajlardan sonra umutsuzluğa kapılmıştım, bakalım. Düşerse alırım.

    Teşekkürler arkadaşlar.
  • 19-11-2014, 17:17:19
    #13
    Erre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bekleyelim hocam. İlk mesajlardan sonra umutsuzluğa kapılmıştım, bakalım. Düşerse alırım. En nefret ettiğim firmadır

    Teşekkürler arkadaşlar.
    Onlarca takip ettiğim domaini aldılar. Hatta backorder yaptığım domainleri bile aldılar. Andrew Reberry kurucusu. En sevmediğim firmadır

    .net .org uzantısı falan doluysa, yıllardır kayıtlı duruyorsa, pagerank, alexa durumları iyiyse kaçırmıyorlar

    100 tane domain kaydetseler, bunlardan 2 tanesini 5000 dolara satsalar düşünün karlarını işte..

    Domaini bırakmıyorlar diye birşey yok. Görüntüleme sayısına ve gelen tekliflere göre karar veriyorlar buna. Bir arkadaş whois sorgulama sayısı demiş ama bunun olabileceğini sanmıyorum.
  • 19-11-2014, 17:28:16
    #14
    ercans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin değilim ama whois kayıtlarınıda tutuyorlar diye tahmin ediyorum yani siz whois yaptıkça talep olduğunu anlıyorlar bu istatistiklere göre domaini uzatıyorlar tavsiyem takip ettiğiniz bir domaine gereksiz yere whois yapmayın zaten enaz 1 yıl kayıt ediliyor.

    Ek olarak nerden whois yaparsanız yapın önemli değil sonuçta istek domainin kayıtlı olduğu firmaya gidiyor.
    ohohohohho, olaya bak sen.

    az önce baktımda reg eden firma da kendilerinin whois serverıda. adamlar sağlam vizyonla iyi para basmışlar.
  • 19-11-2014, 17:32:02
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bari sadece premium ve jenerik domainleri alsalar ya
  • 19-11-2014, 17:39:07
    #16
    neyi boşta görüyorlarsa alıyorlar bence umutlu bakma benimkisi sadece şansa diye düşünüyorum. Birde çok ağır konuşmuştum. Yaşı alexa falan iyiyse unut onu benim dediğim domain beş para etmez birşeydi.
  • 20-11-2014, 13:44:35
    #17
    geçenlerde düşürdüğüm domainleri kontrol ederken rastlamıştım; düşürdüğüm domainleri almışlar. ben zaten talep gelmediği için, ekstradan bir 10 dolar daha ödemeyeyim diye düşürüyorum ama bir bildikleri var demek ki...