Emin değilim ama whois kayıtlarınıda tutuyorlar diye tahmin ediyorum yani siz whois yaptıkça talep olduğunu anlıyorlar bu istatistiklere göre domaini uzatıyorlar tavsiyem takip ettiğiniz bir domaine gereksiz yere whois yapmayın zaten enaz 1 yıl kayıt ediliyor.
Ek olarak nerden whois yaparsanız yapın önemli değil sonuçta istek domainin kayıtlı olduğu firmaya gidiyor.
HugeDomains hakkında bir soru?
16
●4.820
- 19-11-2014, 14:31:49benim başıma gelmişti mailde atmışlar sizde neti var isterseniz com. u size satalım diye bende direk mail attım isterseniz korno yayınlayın sorun yok dedim. Senelik ödemesi geldiğinde devam etmemişler bende gidip almıştımErre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 19-11-2014, 16:55:46Üyeliği durdurulduO zaman bekleyelim hocam. İlk mesajlardan sonra umutsuzluğa kapılmıştım, bakalım. Düşerse alırım.kenanagkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler arkadaşlar. - 19-11-2014, 17:17:19Onlarca takip ettiğim domaini aldılar. Hatta backorder yaptığım domainleri bile aldılar. Andrew Reberry kurucusu. En sevmediğim firmadırErre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

.net .org uzantısı falan doluysa, yıllardır kayıtlı duruyorsa, pagerank, alexa durumları iyiyse kaçırmıyorlar
100 tane domain kaydetseler, bunlardan 2 tanesini 5000 dolara satsalar düşünün karlarını işte..
Domaini bırakmıyorlar diye birşey yok. Görüntüleme sayısına ve gelen tekliflere göre karar veriyorlar buna. Bir arkadaş whois sorgulama sayısı demiş ama bunun olabileceğini sanmıyorum. - 19-11-2014, 17:28:16ohohohohho, olaya bak sen.ercans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
az önce baktımda reg eden firma da kendilerinin whois serverıda. adamlar sağlam vizyonla iyi para basmışlar. - 19-11-2014, 17:39:07neyi boşta görüyorlarsa alıyorlar bence umutlu bakma benimkisi sadece şansa diye düşünüyorum. Birde çok ağır konuşmuştum. Yaşı alexa falan iyiyse unut onu benim dediğim domain beş para etmez birşeydi.
)
