Erre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman bekleyelim hocam. İlk mesajlardan sonra umutsuzluğa kapılmıştım, bakalım. Düşerse alırım. En nefret ettiğim firmadır

Teşekkürler arkadaşlar.
Onlarca takip ettiğim domaini aldılar. Hatta backorder yaptığım domainleri bile aldılar. Andrew Reberry kurucusu. En sevmediğim firmadır

.net .org uzantısı falan doluysa, yıllardır kayıtlı duruyorsa, pagerank, alexa durumları iyiyse kaçırmıyorlar

100 tane domain kaydetseler, bunlardan 2 tanesini 5000 dolara satsalar düşünün karlarını işte..

Domaini bırakmıyorlar diye birşey yok. Görüntüleme sayısına ve gelen tekliflere göre karar veriyorlar buna. Bir arkadaş whois sorgulama sayısı demiş ama bunun olabileceğini sanmıyorum.