Emin değilim ama whois kayıtlarınıda tutuyorlar diye tahmin ediyorum yani siz whois yaptıkça talep olduğunu anlıyorlar bu istatistiklere göre domaini uzatıyorlar tavsiyem takip ettiğiniz bir domaine gereksiz yere whois yapmayın zaten enaz 1 yıl kayıt ediliyor.
Ek olarak nerden whois yaparsanız yapın önemli değil sonuçta istek domainin kayıtlı olduğu firmaya gidiyor.
ohohohohho, olaya bak sen.
az önce baktımda reg eden firma da kendilerinin whois serverıda. adamlar sağlam vizyonla iyi para basmışlar.