geçenlerde düşürdüğüm domainleri kontrol ederken rastlamıştım; düşürdüğüm domainleri almışlar. ben zaten talep gelmediği için, ekstradan bir 10 dolar daha ödemeyeyim diye düşürüyorum ama bir bildikleri var demek ki...