kenanagkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim başıma gelmişti mailde atmışlar sizde neti var isterseniz com. u size satalım diye bende direk mail attım isterseniz korno yayınlayın sorun yok dedim. Senelik ödemesi geldiğinde devam etmemişler bende gidip almıştım )
O zaman bekleyelim hocam. İlk mesajlardan sonra umutsuzluğa kapılmıştım, bakalım. Düşerse alırım.

Teşekkürler arkadaşlar.