Arkadaşlar/Abilerim şu network solution işinden para kazanan arkadaşlar piyasayı allak bullak etti . Adamlar işe yaramaz domainleri regletiyor burada açık arttırmaya koyuyor. Kardeşim daha ksç gün olmuş reglediğin hem de açık arttırmaya 5 tl civarı bir paradan başlayıp koyuyorlar bu kadar zeki arkadaşlarımız var . Benim demek istediğim bu NS ye bir dur demedikçe NS kayıt edenler hariç bu sektörde kimse para kazanamayacak. Ben benim görüşüm olarak NS firmasından domain almıyorum. Tabi alan olur kullanıcak yeri olur o ayrı birşey demem. Alıp aniden açık arttırmaya çıkaran yok alıp sabit fiyat koyanlar var. Şahsi fikrim olarak NS domain satanlardan ne alıyorum. ne de forumda gördüğüm NS firmalı domainlere teklif veriyorum.
Saygılarımla , İyi çalışmalar
NSciler artık yeter ama
96
●4.403
- 15-08-2014, 11:18:23Serbest piyasa dediğimiz şey bu ama , piyasaya zarar vermekten başka bir iş yapmıyor hocam .AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-08-2014, 11:22:11Iyi de burdaki arkadaslarin zaten sucu falan yok orasi ayri, NS firmasi 50 cente reglettiriyorsa, o zaman godaddy gelip konu acsin sikayette bulunsun, allak bullak olan diger domain firmalarinin satislari size zarari nedir onu anlamadim ben? Ben mesela 100 tane domain aliyorum bi anda, niye gidip domain basi 10$ vereyyim 50cente alabiliyorsam? 10$ verince de ben allak bullak oluyorum bu sefer.massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zarari olmayan birseyden sikayet etmenin anlami yok hocam, yani sikayetci oludugunuz konu bile tam olarak net degil aslinda
- 15-08-2014, 11:24:36Bunun adı ticaret oluyor hocam.Siz almıyorsunuz ama ben alıyorum.Memnunumda.2tl'ye aldığı domain benim işime geliyorsa ister 5tl den başlatsın ister 10tl den benim için farketmez.Ederi neyse zaten insanlar onu verir.
- 15-08-2014, 11:29:48He sunu desen analrim, urun vardir uretilmis kalitesinin farklilik gosterebilecegi boyutlar vardir. Cok ucuz satana dersin ki, kardesim piyasayi oldurme, gelisi belli satisi belli. Ama domain olunca soz konusu, ilk reglendiginde google.com ile facebook.com ile bilmemnedomaini.com arasinda hicbir fark yok. O yuzden sifirdan reglemelerde serbest piyasa oluyor diye birsey acikcasi anlamsiz.massax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domainde nasil olur? bellidir mesela jenerik ya da guzel domainlerin asagi yukari x,xxxten gidecektir, ama biri gelir der ki jenerik domainler maks. xxx. o zaman dersin ki, kaliteli domainelrin piyasasi bellidir 5000e gidecek domaini 500e satma oldurme piyasayi (ki zaten satmaz kimse bunu). Bu sekilde olursa ayridir, cunku domainin kalitesi bellidir, bi tartabilirsiniz, bi fiyat bicebilirsiniz.
Piyasa olmesin diye $35a da alinabilir NSden domain, sorun yok yani
- 15-08-2014, 11:30:29eyvallah hocam yaşlandım saçlarım beyazladısnowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam şikayet konusu açsaydım buraya açmazdım demek istediğim piyasanın durumunda NS den çıkar sağlamak isteyen piyasaya yeni girmek isteyen kişilereAlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam da anlatmak istediğim konu bu ... Toplayın çöp domainleri sonra sonra gelip bu piyasa niye kötü demeyin ama o zaman sözlerimi ben söylerim ... Ben üsttede belirttiğim gibi piyasaya yenik girmek isteyenler için doğru yol değil demeye ve piyasayı öldürdüklerini söylemeye çalıştımemrekarabulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle