Konu
NSciler artık yeter ama
15-08-2014, 11:24:36
#6
emrekarabulut
Bunun adı ticaret oluyor hocam.Siz almıyorsunuz ama ben alıyorum.Memnunumda.2tl'ye aldığı domain benim işime geliyorsa ister 5tl den başlatsın ister 10tl den benim için farketmez.Ederi neyse zaten insanlar onu verir.