Bunun adı ticaret oluyor hocam.Siz almıyorsunuz ama ben alıyorum.Memnunumda.2tl'ye aldığı domain benim işime geliyorsa ister 5tl den başlatsın ister 10tl den benim için farketmez.Ederi neyse zaten insanlar onu verir.