Serbest piyasa dediğimiz şey bu ama , piyasaya zarar vermekten başka bir iş yapmıyor hocam .
Iyi de burdaki arkadaslarin zaten sucu falan yok orasi ayri, NS firmasi 50 cente reglettiriyorsa, o zaman godaddy gelip konu acsin sikayette bulunsun, allak bullak olan diger domain firmalarinin satislari size zarari nedir onu anlamadim ben? Ben mesela 100 tane domain aliyorum bi anda, niye gidip domain basi 10$ vereyyim 50cente alabiliyorsam? 10$ verince de ben allak bullak oluyorum bu sefer.
Zarari olmayan birseyden sikayet etmenin anlami yok hocam, yani sikayetci oludugunuz konu bile tam olarak net degil aslinda