snowfalcon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
enteresan bir bakış açısı bu kadar sıkıntı yapma genç adam.
eyvallah hocam yaşlandım saçlarım beyazladı

AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iyi de burdaki arkadaslarin zaten sucu falan yok orasi ayri, NS firmasi 50 cente reglettiriyorsa, o zaman godaddy gelip konu acsin sikayette bulunsun, allak bullak olan diger domain firmalarinin satislari size zarari nedir onu anlamadim ben? Ben mesela 100 tane domain aliyorum bi anda, niye gidip domain basi 10$ vereyyim 50cente alabiliyorsam? 10$ verince de ben allak bullak oluyorum bu sefer.

Zarari olmayan birseyden sikayet etmenin anlami yok hocam, yani sikayetci oludugunuz konu bile tam olarak net degil aslinda
Hocam şikayet konusu açsaydım buraya açmazdım demek istediğim piyasanın durumunda NS den çıkar sağlamak isteyen piyasaya yeni girmek isteyen kişilere

emrekarabulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun adı ticaret oluyor hocam.Siz almıyorsunuz ama ben alıyorum.Memnunumda.2tl'ye aldığı domain benim işime geliyorsa ister 5tl den başlatsın ister 10tl den benim için farketmez.Ederi neyse zaten insanlar onu verir.
Tam da anlatmak istediğim konu bu ... Toplayın çöp domainleri sonra sonra gelip bu piyasa niye kötü demeyin ama o zaman sözlerimi ben söylerim ... Ben üsttede belirttiğim gibi piyasaya yenik girmek isteyenler için doğru yol değil demeye ve piyasayı öldürdüklerini söylemeye çalıştım