Arkadaşlar/Abilerim şu network solution işinden para kazanan arkadaşlar piyasayı allak bullak etti . Adamlar işe yaramaz domainleri regletiyor burada açık arttırmaya koyuyor. Kardeşim daha ksç gün olmuş reglediğin hem de açık arttırmaya 5 tl civarı bir paradan başlayıp koyuyorlar bu kadar zeki arkadaşlarımız var . Benim demek istediğim bu NS ye bir dur demedikçe NS kayıt edenler hariç bu sektörde kimse para kazanamayacak. Ben benim görüşüm olarak NS firmasından domain almıyorum. Tabi alan olur kullanıcak yeri olur o ayrı birşey demem. Alıp aniden açık arttırmaya çıkaran yok alıp sabit fiyat koyanlar var. Şahsi fikrim olarak NS domain satanlardan ne alıyorum. ne de forumda gördüğüm NS firmalı domainlere teklif veriyorum.
Saygılarımla , İyi çalışmalar