• 04-01-2013, 09:29:06
    #10
    MrLegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok yav, ondan değil de yazdığın yoruma bakıyorum, anlamaya çalışıyorum, ben takip ettiğim domainleri, araştırdığım domainleri tek tek listeliyorum, belki günlerce listemde kalıyorlar, onların üzerinde düşünüyorum, proje geliştiriyorum, ben olsam ne yaparım, alıcı benden hangi amaçla alır düşünüyorum, sonra bunlara cevap bulduklarımı ayırıyorum, ondan sonra bunlardan tam aranma oranlarına bakıyorum, ondan sonra bunlardan da bazıları öne çıkıyor ve bunlardan en göze batanlarını almaya çalışıyorum, bu süreç bu şekilde tamamlanmış oluyor. O nedenle hevesle bi anda aklıma gelince heyecanlanıp almıyorum bunu kasdettim. Senin yorumda 10 tane domain için hiçbirini beğenmedim diyorsun, beğenmeyebilirsin ancak bu yol gösterici bir yorum olmalı olumsuz bile olsa. Eleştiri olumsuz bile olsa yol gösteriyorsa aslında olumludur. Ama bu yorumda onu göremedim. Sana karşı da sitem olsun diye bu şekilde cevap yazmadım

    Kaldı ki diğer konularda yorum yazılan domainlere bakıyorum, aklıma hep şu söz geliyor "körler sağırlar birbirini ağırlar"....

    Velhasılıkelam lafı fazla uzatmayacağım, olumlu yada olumsuz herkesin yorumunu özellikle bekliyorum, ancak lütfen gıcıklık olsun diye değil de olumsuz bile olsa yol gösterici yorumlar olursa sevinirim. Herkese çalışmalarında başarılar dilerim.
    bu kadar araştırma yapıyorsanız sonuçlarını da yazın o zaman bence. zira benim de pek beğendiğim yok. şimdi taşınabilir harddisk domaininin aranması çok yüksek demişsin mesela. orada taşınabilir harddisk satmadıktan sonra bir anlamı yok.park etsen olmaz, satsan satılmaz. şahsen pek işe yarayacak bir domain görmedim. ve hiç bir zaman kişiye göre domain yorumu yapmam. com olmaları dışında pek dişe dokunur değiller. o x kişilerinden biri afmesu olsun mesela adam mehmet, uğur, pembe gibi domainlerle geliyor. şahsen o da bu domainleri listelese aynı şeyleri yazardım. ama genel olarak domain değerlendirme konusunda dengesizlik olduğunu kabul edebilirim.
  • 04-01-2013, 09:45:11
    #11
    2-5-8 iyi hocam, diğerleri için arkadaşlarla aynı fikirdeyim.
  • 04-01-2013, 09:48:04
    #12
    Davay davay 🌹
    personelilanlari.com hoş domain.
  • 04-01-2013, 11:03:10
    #13
    2 ve 7'yi beğendim.
  • 04-01-2013, 13:21:42
    #14
    Öncelikle tüm yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    Şimdi yorum yapan kişi sayısı 10 kişi. Bu 10 kişi kimisi hiç birini beğenmemiş, kimileri de farklı farklı domainleri beğenmiş, toplamda yorum yapılan domain sayısı 6 adet (1-2-5-6-7-8) olmuş ki bu bile benim için iyi bir sonuç sayılır.

    Ancak beğenilmeyen diğer domainler (3-4-9-10) için de uyarladığım projeler mevcut. Ben bu domainler için proje üretmişsem mutlaka başkaları da üretmiş olmalıdır diye düşünüyorum. Lakin işte burada önemli olan da o kişilerle aynı noktada buluşabilmek Hayırlısı diyorum

    Tekrar yorumlarınız için teşekkür ediyor, yolumuza ışık tutacak yeni yorumları bekliyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:21:42 -->-> Daha önceki mesaj 13:09:29 --

    redghost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar araştırma yapıyorsanız sonuçlarını da yazın o zaman bence. zira benim de pek beğendiğim yok. şimdi taşınabilir harddisk domaininin aranması çok yüksek demişsin mesela. orada taşınabilir harddisk satmadıktan sonra bir anlamı yok.park etsen olmaz, satsan satılmaz. şahsen pek işe yarayacak bir domain görmedim. ve hiç bir zaman kişiye göre domain yorumu yapmam. com olmaları dışında pek dişe dokunur değiller. o x kişilerinden biri afmesu olsun mesela adam mehmet, uğur, pembe gibi domainlerle geliyor. şahsen o da bu domainleri listelese aynı şeyleri yazardım. ama genel olarak domain değerlendirme konusunda dengesizlik olduğunu kabul edebilirim.
    Size özel cevap vermeyi unutmuşum özür dilerim.

    Şimdi şöyle söyleyim, listemde farklı farklı sektör ve projelere uygun 1000 den fazla boşta domain mevcut, hepsini burada paylaşacak değilim tabi ki, incelemelerim bittikçe uygun gördüklerimi portföyüme katmaya çalışıyorum.

    Ayrıca Afmesu yani Uğur'a gelince onu tutup buraya taşımanın bir anlamı yok, biz de zaten burada kimsenin ismini vermedik. Ama genel olarak dediğimiz gibi oluyor. Ne sana öyle yapıyorsun dedik, ne de Afmesu'ya bu şekilde yapılıyor dedik. Lütfen konuları başka mecralara taşımayalım. İsim vermenin de lüzumu zaten yok. (Yukarıda saydığın Afmesu'daki domainlerin kalitesi de tartışılmaz.)

    Aslında genel olarak hemen herkes aynı şeyleri düşünüyor ve söylemeye çalışıyor fakat ifadeler farklı olduğundan biraz anlaşılması güçlük çekebiliyor. Bunu da eklemek istedim.

    İyi çalışmalar...
  • 04-01-2013, 19:52:27
    #15
    MrLegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle tüm yorum yapan arkadaşlara teşekkür ediyorum.

    Şimdi yorum yapan kişi sayısı 10 kişi. Bu 10 kişi kimisi hiç birini beğenmemiş, kimileri de farklı farklı domainleri beğenmiş, toplamda yorum yapılan domain sayısı 6 adet (1-2-5-6-7-8) olmuş ki bu bile benim için iyi bir sonuç sayılır.

    Ancak beğenilmeyen diğer domainler (3-4-9-10) için de uyarladığım projeler mevcut. Ben bu domainler için proje üretmişsem mutlaka başkaları da üretmiş olmalıdır diye düşünüyorum. Lakin işte burada önemli olan da o kişilerle aynı noktada buluşabilmek Hayırlısı diyorum

    Tekrar yorumlarınız için teşekkür ediyor, yolumuza ışık tutacak yeni yorumları bekliyorum.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:21:42 -->-> Daha önceki mesaj 13:09:29 --



    Size özel cevap vermeyi unutmuşum özür dilerim.

    Şimdi şöyle söyleyim, listemde farklı farklı sektör ve projelere uygun 1000 den fazla boşta domain mevcut, hepsini burada paylaşacak değilim tabi ki, incelemelerim bittikçe uygun gördüklerimi portföyüme katmaya çalışıyorum.

    Ayrıca Afmesu yani Uğur'a gelince onu tutup buraya taşımanın bir anlamı yok, biz de zaten burada kimsenin ismini vermedik. Ama genel olarak dediğimiz gibi oluyor. Ne sana öyle yapıyorsun dedik, ne de Afmesu'ya bu şekilde yapılıyor dedik. Lütfen konuları başka mecralara taşımayalım. İsim vermenin de lüzumu zaten yok. (Yukarıda saydığın Afmesu'daki domainlerin kalitesi de tartışılmaz.)

    Aslında genel olarak hemen herkes aynı şeyleri düşünüyor ve söylemeye çalışıyor fakat ifadeler farklı olduğundan biraz anlaşılması güçlük çekebiliyor. Bunu da eklemek istedim.

    İyi çalışmalar...
    ben sizden cevap istemedim. ayrıca cevap vermeyi unuttum dedikten sonra laf sokmaya çalışmanız hoş olmamış. siz app konusu açmışsınız isteyen istediğini söyler. yorumları beğenmedikten sonra yorumu yapana yönelik eleştiri yapmanız hiç hoş değil. yani beğenenlere yorum yapmıyorsunuz tek tek ama eleştiri gelince özel yorum yapıyorsunuz. neyse bundan sonra sizin domainlerinizle ilgili fikirlerimi söylemem olur biter.

    iyi çalışmalar.
  • 04-01-2013, 21:45:10
    #16
    Bu ne alınganlıktır anlamadım gitti be arkadaş Ben senin beğenmedim dediğin kısma tek bir şey söylemedim. Cevabımı dikkatlice okursan, genel bir görüşün şahsileştirilmesine engel olmaya çalıştım sadece. O nedenle domainler için yaptığın yoruma lafım yok, herkes her domaini beğenecek diye bir şey yok. Tekrar belirtiyorum, özel cevap vermek istediğim nokta dediğim gibi konuların kişilere indirgenmesidir.

    Domain için gelen her yoruma art niyet olmadığı sürece açığım Burada reg fee denilen domainimi 1500 TL ye satmış birisi olarak yorumların tecrübedeki önemini çok iyi biliyorum.

    Her neyse özel cevap kısmındaki maksadımı anlatabildimse ne mutlu bana ... İyi çalışmalar ...
  • 04-01-2013, 21:50:09
    #17
    bazi arkadaslar direk ise yaramaz cop olark bakmis ama direk boyle dusunmemek lazim yarin birdun o domainlerden bi saglam proje ciakrsa ahh be der herkes ) {kisisel fikrimdir}

    Personelilanlari.com

    saglam bisey yapilabilri bence, satmayi dusunuyorsaniz fiyatni ogrnemk isterim pm
  • 05-01-2013, 08:00:23
    #18
    CNC
    Üyeliği durduruldu
    ben de içlerinden 3 tanesini beğendim.

    kaliteli domain paylaşanlara yorum daha fazla yapılıyor, kalitesiz domainlerde de olumlu fazla yorum gördüğüm zaman "msn den eşi dostu konuyu övmeye çağırmış" diyorum ben. r10 un her zamanki hali.