ben de içlerinden 3 tanesini beğendim.

kaliteli domain paylaşanlara yorum daha fazla yapılıyor, kalitesiz domainlerde de olumlu fazla yorum gördüğüm zaman "msn den eşi dostu konuyu övmeye çağırmış" diyorum ben. r10 un her zamanki hali.