Bu ne alınganlıktır anlamadım gitti be arkadaş

Ben senin beğenmedim dediğin kısma tek bir şey söylemedim. Cevabımı dikkatlice okursan, genel bir görüşün şahsileştirilmesine engel olmaya çalıştım sadece. O nedenle domainler için yaptığın yoruma lafım yok, herkes her domaini beğenecek diye bir şey yok. Tekrar belirtiyorum, özel cevap vermek istediğim nokta dediğim gibi konuların kişilere indirgenmesidir.
Domain için gelen her yoruma art niyet olmadığı sürece açığım

Burada reg fee denilen domainimi 1500 TL ye satmış birisi olarak yorumların tecrübedeki önemini çok iyi biliyorum.
Her neyse özel cevap kısmındaki maksadımı anlatabildimse ne mutlu bana ... İyi çalışmalar ...