Bir Deste Domain
20
●977
- 05-01-2013, 09:16:54Hayırlı olsun. siz alıp beğendi iseniz elbette geçmiş satışlarınızı dikkate alıp bir tecrübe ve bilgi ile bu domainleri almışsınızdır. yıllardır domain alıp satıyorsunuz. az çok piyasanın ihtiyaçlarına yönelik domainleri kafanızda taslak olarak oturtmuşsunuzdur. bizede hayırlı olsun demek düşüyor
- 05-01-2013, 13:55:14MrLegend adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dün cevap ayzmıştım ama bilgisayarın azizliğine denk geldi sanırım çıkmamış.
ben biraz alınganlık yapmış olabilirim kusura bakmayın.
al sat yaptığım için ben aranma hacmi adsense geliri gibi etkileri dikkate almadan domain alıyorum.
sizin domainlerde mesela petbardak kullanılıyor ama daha dogrusu plastikbardak sanırım domain bende mesela ortalama 10 kişi aramıştır ama onlara göre fiyat yüksek geldiği için anlaşamadık.
Tasinabilirharddisk hem biraz uzun hemde tasinabilirhdd olarakta alınabilir haricibellek olarakta kullanılıyor açıkcası ben görseydim alamzdım.
domainlerin bahtları açık olur inşallah neticede kötü olsa bize bir yararı yok iyi olursa da sektör adına sevindirici bir durum olur.
hayırlı olsun tekrardan. - 05-01-2013, 21:31:12Olumlu veya olumsuz tüm yorum yazan arkadaşlara teşekkür ediyorum.
Bu arada domainleri tabi ki satmayı da düşünüyorum, ancak aklımda bir fiyat belirlemiş de değilim, öncelikle gelen teklifleri değerlendirmeyi planlıyorum, bu süreç içinde de aklımda fiyatlandırma konusunda bir fikir oluşabileceğini düşünüyorum.
Gelebilecek olumlu olumsuz tüm yorumları yine bekliyorum.