Weblog adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.apple.com/ipad/?cid=oas-us-domains-ipad3.com
ipad3.com ustteki linke yonleniyor. Bence seriyi bozmadan iphone 4, iphone 5 gibi devam edecekler. ipad 7 en azindan 7 inch oldugundan oturu de kullanilabilir, en kotu ipad serisinin 7.sinde kullanilir diye dusunuyorum, yanlis miyim?