• 08-08-2012, 16:52:12
    #10
    Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir yanlışınız da var. iPad 3 diye çıkmadı, New iPad diye çıktı, bundan sonraki isimlerde büyük ihtimalle iPad 4 vb değil, değişik isimlerle çıkacaktır.
    Halk bile kendi arasinda ipad 3 olarak kabullendi, yoksa apple neden alsin ki?

    http://www.apple.com/ipad/?cid=oas-us-domains-ipad3.com

    ipad3.com ustteki linke yonleniyor. Bence seriyi bozmadan iphone 4, iphone 5 gibi devam edecekler. ipad 7 en azindan 7 inch oldugundan oturu de kullanilabilir, en kotu ipad serisinin 7.sinde kullanilir diye dusunuyorum, yanlis miyim?
  • 08-08-2012, 17:00:11
    #11
    Zwolle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halk bile kendi arasinda ipad 3 olarak kabullendi, yoksa apple neden alsin ki?
    http://www.apple.com/ipad/?cid=oas-us-domains-ipad3.com
    ipad3.com ustteki linke yonleniyor. Bence seriyi bozmadan iphone 4, iphone 5 gibi devam edecekler. ipad 7 en azindan 7 inch oldugundan oturu de kullanilabilir, en kotu ipad serisinin 7.sinde kullanilir diye dusunuyorum, yanlis miyim?
    Bir Apple çalışanı olarak söylüyorum, kesin olmamakla beraber iPad'in değil iPod'un 7' olması bekleniyor. iPad aynı stilinde devam edecektir. Tabi ki halk arasında yine iPhone 5, iPhone 6 diye 77'ye kadar gider. Fakat Apple yine yeni bir isimle yeni bir seri çıkaracaktır düşüncesindeyim.
  • 09-08-2012, 02:54:13
    #12
    Yani ortalama 2 yılda bir ipad serisi çıkartsalar. 8 sene domain'i bekleteceksiniz?
  • 10-08-2012, 22:01:56
    #13
    Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir Apple çalışanı olarak söylüyorum, kesin olmamakla beraber iPad'in değil iPod'un 7' olması bekleniyor. iPad aynı stilinde devam edecektir. Tabi ki halk arasında yine iPhone 5, iPhone 6 diye 77'ye kadar gider. Fakat Apple yine yeni bir isimle yeni bir seri çıkaracaktır düşüncesindeyim.
    ipod ile ilgili bir habere hic rastlamadim, web uzerinde konusulan hep ipad uzerine.

    mesela:

    http://techcrunch.com/2010/08/17/the...xy-head-again/