Halk bile kendi arasinda ipad 3 olarak kabullendi, yoksa apple neden alsin ki?
http://www.apple.com/ipad/?cid=oas-us-domains-ipad3.com
ipad3.com ustteki linke yonleniyor. Bence seriyi bozmadan iphone 4, iphone 5 gibi devam edecekler. ipad 7 en azindan 7 inch oldugundan oturu de kullanilabilir, en kotu ipad serisinin 7.sinde kullanilir diye dusunuyorum, yanlis miyim?
Bir Apple çalışanı olarak söylüyorum, kesin olmamakla beraber iPad'in değil iPod'un 7' olması bekleniyor. iPad aynı stilinde devam edecektir. Tabi ki halk arasında yine iPhone 5, iPhone 6 diye 77'ye kadar gider. Fakat Apple yine yeni bir isimle yeni bir seri çıkaracaktır düşüncesindeyim.