Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Apple çalışanı olarak söylüyorum, kesin olmamakla beraber iPad'in değil iPod'un 7' olması bekleniyor. iPad aynı stilinde devam edecektir. Tabi ki halk arasında yine iPhone 5, iPhone 6 diye 77'ye kadar gider. Fakat Apple yine yeni bir isimle yeni bir seri çıkaracaktır düşüncesindeyim.
ipod ile ilgili bir habere hic rastlamadim, web uzerinde konusulan hep ipad uzerine.

mesela:

http://techcrunch.com/2010/08/17/the...xy-head-again/