• 07-08-2012, 16:03:57
    #1
    Bildiginiz gibi Apple 7 inchlik bir iPad cikartacak:

    http://www.teknoblog.com/mobil/steve...ne-acikti.html

    Bende ipad7 [.] net domainini regledim.

    Goruslerinizi alabilir miyim?
  • 07-08-2012, 16:04:52
    #2
    Gayet güzel domain hocam 4-5 sene elinde tut, ipad 7 çıktığında da kullanırsın )
  • 08-08-2012, 08:50:51
    #3
    Proaktif bir yaklaşım, umarım umduğunuz gibi olur ve iyi fiyatlara satarsınız.
  • 08-08-2012, 08:55:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ipad7.biz'de Uygun Görünüyor
  • 08-08-2012, 13:41:45
    #5
    Apple wipo ile hemen domainlere dava açıyor alıyor.
  • 08-08-2012, 16:32:24
    #6
    UlkeKurucusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple wipo ile hemen domainlere dava açıyor alıyor.
    Yanlisiniz var, ipad3.com alabildiler mi dava acip? Hayir
  • 08-08-2012, 16:34:03
    #7
    Diğerlerini alıyorlar ama artık.
    Davalarla aldıklarını wipo sitesinden görüyorum.
  • 08-08-2012, 16:37:17
    #8
    UlkeKurucusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğerlerini alıyorlar ama artık.
    Davalarla aldıklarını wipo sitesinden görüyorum.
    En son aldiklari domain ipad3.com ve bunu da parasini odeyerek aldilar.
  • 08-08-2012, 16:44:23
    #9
    Bir yanlışınız da var. iPad 3 diye çıkmadı, New iPad diye çıktı, bundan sonraki isimlerde büyük ihtimalle iPad 4 vb değil, değişik isimlerle çıkacaktır.