Bildiginiz gibi Apple 7 inchlik bir iPad cikartacak:
http://www.teknoblog.com/mobil/steve...ne-acikti.html
Bende ipad7 [.] net domainini regledim.
Goruslerinizi alabilir miyim?
iPad 7 - Apple'dan yeni tablet
12
●766
- 08-08-2012, 16:32:24Yanlisiniz var, ipad3.com alabildiler mi dava acip? HayirUlkeKurucusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2012, 16:37:17En son aldiklari domain ipad3.com ve bunu da parasini odeyerek aldilar.UlkeKurucusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4-5 sene elinde tut, ipad 7 çıktığında da kullanırsın