Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir yanlışınız da var. iPad 3 diye çıkmadı, New iPad diye çıktı, bundan sonraki isimlerde büyük ihtimalle iPad 4 vb değil, değişik isimlerle çıkacaktır.
Halk bile kendi arasinda ipad 3 olarak kabullendi, yoksa apple neden alsin ki?

http://www.apple.com/ipad/?cid=oas-us-domains-ipad3.com

ipad3.com ustteki linke yonleniyor. Bence seriyi bozmadan iphone 4, iphone 5 gibi devam edecekler. ipad 7 en azindan 7 inch oldugundan oturu de kullanilabilir, en kotu ipad serisinin 7.sinde kullanilir diye dusunuyorum, yanlis miyim?