• 21-05-2020, 11:28:49
    #1
    Domain değerlendirme kategorisinde biraz gezineyim dedim, ne insanlar var ya o para etmez, şöyle olmaz böyle olmaz sözde domain değeri düşürüp bir süre sonra teklif yapacaklar. Burada çok çakal var dikkat ediniz...
  • 21-05-2020, 11:31:24
    #2
    Seninde üslubun hiç hoş değil,sanada dikkat etmek gerek
  • 21-05-2020, 11:31:33
    #3
    Domain degerlendirme konusu sacma zaten bence
  • 21-05-2020, 11:32:33
    #4
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seninde üslubun hiç hoş değil,sanada dikkat etmek gerek
    Fırsatçılara tahammülüm yok
  • 21-05-2020, 11:32:55
    #5
    Ben domain değerlendirme kategorisinde aksine çokça övgü görüyorum. Hatta çoğu insan domainin beş para etmeyeceğini bilsede, kalp kırmamak, heves kırmamak için güzel yorumlar yazıyor.
    Siz nasıl vardınız bu kanıya?
  • 21-05-2020, 11:33:02
    #6
    gokseleren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain değerlendirme kategorisinde biraz gezineyim dedim, ne insanlar var ya o para etmez, şöyle olmaz böyle olmaz sözde domain değeri düşürüp bir süre sonra teklif yapacaklar. Burada çok çakal var dikkat ediniz...
    Kendi dşünceleriniz ile insanlara ithamda bulunmak yanlış bir ruh halidir.
    Tam tersine domain değerlendirme kategorisinde kötü yorumu bırakın reg fee domainlere öyle abartı methiyeler düzüyolar ki neredeyse forum da domainden anlayan yok diyecek hale geliyorsunuz. Ayrıca bir ithamda bulunuyorsanız ispatlamak zorundasınız. kim kimin domainine kötü demişte sonra teklif yapmış?
  • 21-05-2020, 11:34:35
    #7
    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi dşünceleriniz ile insanlara ithamda bulunmak yanlış bir ruh halidir.
    Tam tersine domain değerlendirme kategorisinde kötü yorumu bırakın reg fee domainlere öyle abartı methiyeler düzüyolar ki neredeyse forum da domainden anlayan yok diyecek hale geliyorsunuz. Ayrıca bir ithamda bulunuyorsanız ispatlamak zorundasınız. kim kimin domainine kötü demişte sonra teklif yapmış?
    Kimseyle polemiğe girmeyeceğim, insanları uyardım yeter.
  • 21-05-2020, 11:37:28
    #8
    Bu domain deÄŸerlendirme olayı, alınan ürünün yerini yapmak, ihale ya da satışa çıkmadan önce nabız yoklamak için kullanılmaktadır. Benim için olsa da olur olmasa da olur. Burada gelenek olmuÅŸ sadece 😊 Yoksa herkesin domaini kendine güzel 👍🏻
  • 21-05-2020, 11:39:25
    #9
    gokseleren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseyle polemiğe girmeyeceğim, insanları uyardım yeter.
    Sen zaten bu yazdıklarınla kimseyle polemiğe giremezsin, elinde delilin ispatın var mı? İthamda bulunuyorsun? Ne yaşadın da böyle bir başlık açtın? Biri senin domainine kötü dedi de sonra teklifte mi bulundu?
    Ayrıca o kategoriye konu açıyorsan herkesin iyi, kötü fikrine saygı duyacaksın herkes domainimi övsün diye oraya konu açılmıyor adı üstünde değerlendirme kategorisi beğenende çıkar beğenmeyende.
    Domain Övme kategorisi değil, yorum yapanların çoğu da çok iyi bilgi sahibi değil zaten.