Ben domain değerlendirme kategorisinde aksine çokça övgü görüyorum. Hatta çoğu insan domainin beş para etmeyeceğini bilsede, kalp kırmamak, heves kırmamak için güzel yorumlar yazıyor.
Siz nasıl vardınız bu kanıya?