Kimseyle polemiğe girmeyeceğim, insanları uyardım yeter.
Sen zaten bu yazdıklarınla kimseyle polemiğe giremezsin, elinde delilin ispatın var mı? İthamda bulunuyorsun? Ne yaşadın da böyle bir başlık açtın? Biri senin domainine kötü dedi de sonra teklifte mi bulundu?
Ayrıca o kategoriye konu açıyorsan herkesin iyi, kötü fikrine saygı duyacaksın herkes domainimi övsün diye oraya konu açılmıyor adı üstünde değerlendirme kategorisi beğenende çıkar beğenmeyende.
Domain Övme kategorisi değil, yorum yapanların çoğu da çok iyi bilgi sahibi değil zaten.