Bu domain değerlendirme olayı, alınan ürünün yerini yapmak, ihale ya da satışa çıkmadan önce nabız yoklamak için kullanılmaktadır. Benim için olsa da olur olmasa da olur. Burada gelenek olmuş sadece 😊 Yoksa herkesin domaini kendine güzel 👍🏻