Domain değerlendirme kategorisinde biraz gezineyim dedim, ne insanlar var ya o para etmez, şöyle olmaz böyle olmaz sözde domain değeri düşürüp bir süre sonra teklif yapacaklar. Burada çok çakal var dikkat ediniz...
Kendi dşünceleriniz ile insanlara ithamda bulunmak yanlış bir ruh halidir.
Tam tersine domain değerlendirme kategorisinde kötü yorumu bırakın reg fee domainlere öyle abartı methiyeler düzüyolar ki neredeyse forum da domainden anlayan yok diyecek hale geliyorsunuz. Ayrıca bir ithamda bulunuyorsanız ispatlamak zorundasınız. kim kimin domainine kötü demişte sonra teklif yapmış?