• 22-09-2018, 11:23:27
    #64
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle hayırlı olsun.

    muhtemel senaryo.
    belli bir süre sonra domain satışa konur satılmaz.
    daha sonra fiyat düşer ama yine satılmaz.
    sonra piyasa scriptleri ile denenir tutar ya da tutmaz.
    daha sonra domain yüksek bir meblaya satıldı konuları olur

    seneye yine bu konudan devam ederiz.
    Teşekkür ederim yorumunuz için.



    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu domain zarar ederse Türkiye'de domain sektörü bitmiş demektir. Domaini alan arkadaş bu tarz domain bitti,zarar yazar felan filanlara kulak asma. En ufak bir endişen korkun zarar ettim felan filanın varsa hesap numaranı gönder domaini alayım
    Teşekkür ederim nazik teklifiniz için , domain için en ufak endişem yok.

    Binler hatta On binlerce dolar&euro fiyat biçip satılmak istenen domainleri görüyoruz forumda. İlginç olan ilan.net i sıradan değersiz bir domain gibi gösterme çabasında olan bir kaç kişi. Gülüp geçiyorum

    R10 içerisinde benim domainim ilan.net'ten daha kalitelidir iddasında olanlar var ise, mesajıma bi zahmet cevap versin hep birlikte değerlendirmeyi yapalım gözler önünde.

    Eminim böyle bir değerlendirmeye herkesin bir yorumu olacaktır hocam.
  • 22-09-2018, 11:34:31
    #65
    isletmeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu domain zarar ederse Türkiye'de domain sektörü bitmiş demektir. Domaini alan arkadaş bu tarz domain bitti,zarar yazar felan filanlara kulak asma. En ufak bir endişen korkun zarar ettim felan filanın varsa hesap numaranı gönder domaini alayım
    Ciddi ciddi alan adı sektörünü bu alan adının geleceğine mi bağladınız !? Arkadaş zaten satabilir de istediği rakamı söylesin hesabına geçersiniz. Havadan konuşmayalım konularda.. Sektörün bittiğini söyleyebilecek arkadaşlar bunu somut kanıtlarla söylesin. Maalesef kahve muhabbetine döndü.. Nasıl ki kahvelerde ülke kurup yıkıyorlar bu konu da buna benzedi.. Biraz araştırmacı olalım ve bilinçli destekli söylemlerde bulunalım .
  • 22-09-2018, 11:36:12
    #66
    Bir de size farklı bir öneri daha ben yerinizde olsam 2.el satış değil de iş ilanları sitesi yapardım. Hem rakipler sahibinden kadar güçlü değil hemde kariyer. Net şuan üye olmadan ilanları bile okutmuyor.bunu değerlendirin derim.
  • 22-09-2018, 11:50:16
    #67
    Domain size göre değildir, ama bir başkası için tam yerindedir. Kendi görüşünüze saygı duyulmasını istiyorsanız başkalarının görüşlerini aşağı gösterme çabası manidardır.

    Kısacası, hayırlı olsun demeniz yeterlidir benim için.


    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de size farklı bir öneri daha ben yerinizde olsam 2.el satış değil de iş ilanları sitesi yapardım. Hem rakipler sahibinden kadar güçlü değil hemde kariyer. Net şuan üye olmadan ilanları bile okutmuyor.bunu değerlendirin derim.

    Teşekkür ederim yorumunuz için ayrıca katılıyorum, proje için diğer bir alandır verdiğiniz örnek. Bu domain ile onlarca farklı proje planı olabilir.
  • 22-09-2018, 12:57:28
    #68
    turkanket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain size göre değildir, ama bir başkası için tam yerindedir. Kendi görüşünüze saygı duyulmasını istiyorsanız başkalarının görüşlerini aşağı gösterme çabası manidardır.

    Kısacası, hayırlı olsun demeniz yeterlidir benim için.





    Teşekkür ederim yorumunuz için ayrıca katılıyorum, proje için diğer bir alandır verdiğiniz örnek. Bu domain ile onlarca farklı proje planı olabilir.
    Sizin alan adınız size göre milyon $ da yapsa beni ilgilendirmez. Insanların mükemmel demesi alan adını çok değerli kılmaz, yada çok kötü demesi değerini eksiltmez. Kısaca beni ilgilendiren sektöre bilip bilmeden cahil bir şekilde çamur atılmasıdır. Sektörde aktif rol alırsınız ve samut veriler ile konuşursunuz anlarım.. Ama yeni giren kişilerin atıp tutması gerçekçi bir yaklaşım değildir. Farkındaysanız ben sektörü savunuyorum. Konu öyle böyle saptı..
  • 22-09-2018, 13:11:07
    #69
    HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin alan adınız size göre milyon $ da yapsa beni ilgilendirmez. Insanların mükemmel demesi alan adını çok değerli kılmaz, yada çok kötü demesi değerini eksiltmez. Kısaca beni ilgilendiren sektöre bilip bilmeden cahil bir şekilde çamur atılmasıdır. Sektörde aktif rol alırsınız ve samut veriler ile konuşursunuz anlarım.. Ama yeni giren kişilerin atıp tutması gerçekçi bir yaklaşım değildir. Farkındaysanız ben sektörü savunuyorum. Konu öyle böyle saptı..


    ilan.net için yorum ve düşünce rica ederek açtım konuyu. Sektör durumu, yorumcuların tecrübe veya alandaki kabiliyetleri tartışma konusu değildir.

    Siz kendinizi bu alanda uzman görebilirsiniz ve konuya bu gözle yorum yapabilirsiniz, ancak herhangi bir yorum için cahil demeniz konuyu öyle yada böyle saptırıyor. Sektör sorunlarını tartışır hale getiriyor.

    Domain her türlü yorumunuz için açıktır. Proje, domain fiyatlandırması ve farklı konularda önerileriniz var ise bizlerle paylaşmanızı isteriz.

    Teşekkür ederim yorumunuz için.
  • 23-09-2018, 12:51:16
    #70
    Hayırlısı olsun, Sahibinden'e rakip olmak zor fakat Letgo'ya değil. Letgo kullanıp memnun kalan var mı ? Sanki bir oyunmuş gibi reklamı yapılıp duruyor, 5 yaşındaki tablet kullanan çocuk da indirip ilanları gezip mesaj atıyor. Letgo'ya rakip olmak kolay diye düşünüyorum. İlk olarak çıkartılması gereken özellik "Fiyatta indirim var mı ?" gibi kalıp cümleler. Bu cümleleri kalıp olarak koydukları için uygulamayı 2. gününde silip satmak istediğiniz şeyi başka mecralarda satmak istiyorsunuz. Çoluk çocuk bu hazır kalıpları gönderirken zevk alıyor olabilir orası ayrıdır ama gerçekten birşeyler alıp satmak istenen bir ortamda kalıp cümleler olmamalı diye düşünüyorum. İlanların listelendiği ve gerçekten birşeylerin alınıp satıldığı bir platform ihtiyacı mobilde var, kim ne derse desin Letgo'dan daha güzel bir uygulama sektör için gerekli diye düşünüyorum.
  • 23-09-2018, 13:18:00
    #71
    Bir daire parasına daha ihtiyacın var üstadım... Umarım güzel bir şekilde değerlendirebilirsiniz.

    Tavsiyem: freelance çalışan bir yazılımcı ile kesinlikle çalışmamanız. Şirketleşmiş kurumsal bir firma ile anlaşarak kafanızdaki projeyi sözleşmeye dökerek hayata geçirmenizdir...

    sonraki aşamalar seo, ve reklam pr süreci...
  • 23-09-2018, 14:57:23
    #72
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.


    Bi altınızdaki teklif veren kişi bendim. Siz teklif vermeseydiniz domain bana kalacaktı.Ben o esnada uyudum. Şayet uyanık olsaydım sanırım kapışacaktık.

    Tek sevindiğim şey domaini tekrar r10 platformunda görmek. Buna gerçekten sevindim.

    Ayrıca bu işler tamamen nasip kısmet işleri. Hayırlı olmasını temenni ederim. Güzel günlerde kullanın. Bol kazançlar