• 17-03-2013, 13:39:14
    #10
    100 dolar teklif geldiyse elinde bekletmeden sat
    şunuda söylemeden geçemeyeceğim bize niye böyle müşteri gelmiyor sende şeytan tüyümü var arkadaş
  • 17-03-2013, 13:50:03
    #11
    100 dolara sat kaçırma diyen arkadaşlar domain geçmişleri pek yok gördüğüm kadarı ile. 200 usd satmak varken niye 100 usd satayım
    İşin şakası 100 usd veren arkadaş zaten 300 usd bile vermeye hazır. Domain işinden hiç anlamayan ama girmek isteyen bolca parası olan bir arkadaşım. kanlica.(net) e bile 300 usd teklif etti.
    Hoş anlamıyor diyorum ama benimde çok anladığım söylenemez. Belki benden daha zeki olduğundan geleceği görüyor. ^^
  • 17-03-2013, 13:52:59
    #12
    kosebey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 dolara sat kaçırma diyen arkadaşlar domain geçmişleri pek yok gördüğüm kadarı ile. 200 usd satmak varken niye 100 usd satayım
    İşin şakası 100 usd veren arkadaş zaten 300 usd bile vermeye hazır. Domain işinden hiç anlamayan ama girmek isteyen bolca parası olan bir arkadaşım. kanlica.(net) e bile 300 usd teklif etti.
    Hoş anlamıyor diyorum ama benimde çok anladığım söylenemez. Belki benden daha zeki olduğundan geleceği görüyor. ^^
    o arkadaşla bizide tanıştırsana hocam
  • 17-03-2013, 14:22:50
    #13
    Founders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 dolar teklif geldiyse elinde bekletmeden sat
    şunuda söylemeden geçemeyeceğim bize niye böyle müşteri gelmiyor sende şeytan tüyümü var arkadaş
    1996 dan beri direkt bilgisayar servisi işindeyim. En son firmam 11 senedir açık. Tüm istanbul çapında teknik servis hizmeti veriyorum. Doğal olarak sektörel firma tanıdığım fazla.
    Web sitesi de kurduğumuzdan insanlar hangi domaine yönlendirirsem onu tercih ediyorlar. Seo işinde önceliğim site adı ile cikmak istenilen kelimenin ayni olmasidir. Atv kiralama işine girecek birine zaten bende olan atvkiralama.com satmam gayet doğal.
    İşin özü domain işinden pek anlamam benim için sadece öğrenmeye çalıştığım bir hobi. Ama bu evde oturup aldığım saçma sapan domainlerin yüksek paralara satılacağı hayalini kurmak değil. Bizzat tanıdığım binlerce firmanın gelecekteki veya mevcut ihtiyaçlarına uygun domainler almaktır.
    prekast firmalari ile ilgili iş yapiyorsam prekast ile ilgili bir domaine acimadan 400 tl vermek sonra bu domaini 1000 tl ye satmak risk almak değil kendi firsatini kendin oluşturmaya çalışmakdır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:17:47 -->-> Daha önceki mesaj 13:58:30 --

    WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o arkadaşla bizide tanıştırsana hocam
    candost un elindeki domain listesini verdim. Ayrıca domain ihalellerini takip edeceği sitelerin adreslerini de verdim. Borsa ya bolca para bağlamış domain işini de benim tavsiyemle merak salmış durumda. Çok iyi bir insan olduğundan işi iyice öğrenmeden girmesini istemiyorum. Çok yoğun işleri var çok zaman ayırıp inceleyemiyor. Öğrensin biraz işi güzel domainler paraya acımadna alır.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:22:50 -->-> Daha önceki mesaj 14:17:47 --

    Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu tamamen yanlış anlaşılmış bir haber. ICANN Türkiyede şube filan açmıyor. Sadece kök serverlarından birisi de Türkiyede bulunacakmış.

    Bakan haberi abartmış biraz.

    Siz gelen 100 USDlik teklifi kaçırmayın. Haberin gerçeği yakında anlaşılır. O zaman kimse kuruş vermez domaine.
    Aslında bakan taşınıyor diyerek olayı abarttı. İşin aslı sadece ofis açıyor dediğiniz gibi.
  • 17-03-2013, 15:03:41
    #14
    peki şimdi sen bu domaini sattın senden satın alacak kişi yarın bir gün bu site google de kendini gösterirse icaan'ın elinden alacağını biliyormu? veya sen bu kişiye böyle riskin olduğunu söylüyormusun veya söylemek istermisin açıkçası bunu merak ettim bazı insanlar bilmeden etmeden heves edip alıyorlar böyle riskin olduğunu bilseler zaten almazlar şahsen ben işi bilmeyen bir insana domainin böyle bir riski varsa değerinden kat kat fazla edecek fiyata domain satmam ama sen satarsın o senin vicdanına kalmış buna bişeyde demiyorum demeyede hakkımız yok.
  • 17-03-2013, 16:35:20
    #15
    kosebey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Aslında bakan taşınıyor diyerek olayı abarttı. İşin aslı sadece ofis açıyor dediğiniz gibi.
    Ofis de açmıyor. Sadece istanbulda server bulunduracak. O da doğruysa. Zaten şu an dünyada 130dan fazla yerde serveri var ICANN'ın.

    Bir tane de Istanbulda bulunduracak.
  • 17-03-2013, 16:36:56
    #16
    Üyeliği durduruldu
    marka bir ismi kullanmak ne kadar dogrudur? direkt alirlar elinden. ayrica alip ne yapacaksin? torunlarina vasiyet uzerine mi birakacaksiniz? firsat varken 100$ almaya bakin bence
  • 17-03-2013, 18:23:25
    #17
    Azerbaycanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofis de açmıyor. Sadece istanbulda server bulunduracak. O da doğruysa. Zaten şu an dünyada 130dan fazla yerde serveri var ICANN'ın.

    Bir tane de Istanbulda bulunduracak.
    Server ı bir odaya bırakıp kaçıcak mı Resmi bir şube - temsilcilik ya da ofis açarak orada barındıracak doğal olarak.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:21:41 -->-> Daha önceki mesaj 18:20:23 --

    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marka bir ismi kullanmak ne kadar dogrudur? direkt alirlar elinden. ayrica alip ne yapacaksin? torunlarina vasiyet uzerine mi birakacaksiniz? firsat varken 100$ almaya bakin bence
    marka olan isim icann değil mi ? enparam.com davasının sonucu reddi.
    enparaistanbul.com gibi bir isim markaya girer mi mesela ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:23:25 -->-> Daha önceki mesaj 18:21:41 --

    Founders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki şimdi sen bu domaini sattın senden satın alacak kişi yarın bir gün bu site google de kendini gösterirse icaan'ın elinden alacağını biliyormu? veya sen bu kişiye böyle riskin olduğunu söylüyormusun veya söylemek istermisin açıkçası bunu merak ettim bazı insanlar bilmeden etmeden heves edip alıyorlar böyle riskin olduğunu bilseler zaten almazlar şahsen ben işi bilmeyen bir insana domainin böyle bir riski varsa değerinden kat kat fazla edecek fiyata domain satmam ama sen satarsın o senin vicdanına kalmış buna bişeyde demiyorum demeyede hakkımız yok.
    domain satmadığı yani domain satışı ile ilgili site kurmadığı ve kendini sahte icann gibi gösterecek içerik barındırmadığı sürece sorun teşkil etmez. Ican Nab Istanbul diye bir fotoğraf sitesi kurabilir. Elinden alınması için içerik önemlidir. tutku.com un sahibinin elinden siteyi alabilirmi eti.
    trt.net forumdan bir arkadaşın elinde. TRT elinde alabilir mi domaini. Yani bu söylediklerinizi neye göre söylüyorsunuz.
    internationalnewyorktimes.com bende ekim ayında herald tribune ismini international newyork times olarak değiştirecek. ben de newyork saatini de gösteren newyork fotoğrafları sitesi kuracağım. Gelsinde elimden alsın bakayım.


    -------------------------
    Yazılan Her Yoruma Teşekkür Ediyorum. Güzel fikir jimnastiği oluyor.
  • 17-03-2013, 20:27:47
    #18
    Üyeliği durduruldu
    kosebey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Server ı bir odaya bırakıp kaçıcak mı Resmi bir şube - temsilcilik ya da ofis açarak orada barındıracak doğal olarak.
    Kendi merkezini istanbula tasimak baska, 1-3 calisanli bir temsilcilik acmak baska...

    dunyada en fakir ulkelerde bile boyle bir veri merkezi olan ICANN istanbula merkez acmaya planlayinca bakaniniz sanki yuzyillin basariymis gibi lanse ediyor...

    Ve simdiki zamanda bu haber bir balon haberden baska bir sey degildir.