kosebey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Server ı bir odaya bırakıp kaçıcak mı Resmi bir şube - temsilcilik ya da ofis açarak orada barındıracak doğal olarak.
Kendi merkezini istanbula tasimak baska, 1-3 calisanli bir temsilcilik acmak baska...

dunyada en fakir ulkelerde bile boyle bir veri merkezi olan ICANN istanbula merkez acmaya planlayinca bakaniniz sanki yuzyillin basariymis gibi lanse ediyor...

Ve simdiki zamanda bu haber bir balon haberden baska bir sey degildir.