• 16-03-2013, 23:22:46
    #1
    Icann istanbul da şube açağı haberi üzerine ve IcannTurkey com net org alındığından

    icannistanbul.com adresini aldım.

    Sizce doğru mu yanlış mı bir karar.

    Aslında 100 usd de teklif geldi. Ne yapayım bilemedim. Tutmayı düşünüyorum.
  • 17-03-2013, 00:00:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence sat hemen hocam Elinde tutup Icann adına ne yapmak istiyorsun ki ? Adamlar zaten kendi domainlerini almışlar ki; neyi kimden alı koyuyosun )
  • 17-03-2013, 00:40:55
    #3
    Domaini dün almişsiniz. Nasil bu kadar çabuk teklif geldi merak etmedim değil.
  • 17-03-2013, 03:23:06
    #4
    manaman007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaini dün almişsiniz. Nasil bu kadar çabuk teklif geldi merak etmedim değil.
    Forumda 1 gün önce aldığım domaini ertesi gün 900 tl karla firmaya sattığım da oldu. bir online eğitim sitesinin net uzantısını 15 tl ye alıp ertesi gün sedo dan 500 dolara sattığımda oldu. Günün ne önemi var onu anlamadım.
  • 17-03-2013, 07:41:02
    #5
    icann istanbul güzel alan adı.
    icann wipo dan size dava açmasın
  • 17-03-2013, 09:10:20
    #6
    kosebey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Icann istanbul da şube açağı haberi üzerine ve IcannTurkey com net org alındığından

    icannistanbul.com adresini aldım.

    Sizce doğru mu yanlış mı bir karar.

    Aslında 100 usd de teklif geldi. Ne yapayım bilemedim. Tutmayı düşünüyorum.
    Hocam bu tamamen yanlış anlaşılmış bir haber. ICANN Türkiyede şube filan açmıyor. Sadece kök serverlarından birisi de Türkiyede bulunacakmış.

    Bakan haberi abartmış biraz.

    Siz gelen 100 USDlik teklifi kaçırmayın. Haberin gerçeği yakında anlaşılır. O zaman kimse kuruş vermez domaine.
  • 17-03-2013, 10:34:56
    #7
    Risk budur
  • 17-03-2013, 11:12:15
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    100 dolara hemen değerlendirin derim.
  • 17-03-2013, 12:39:23
    #9
    kosebey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda 1 gün önce aldığım domaini ertesi gün 900 tl karla firmaya sattığım da oldu. bir online eğitim sitesinin net uzantısını 15 tl ye alıp ertesi gün sedo dan 500 dolara sattığımda oldu. Günün ne önemi var onu anlamadım.
    beni arayan bazı arkadaşlar da aynı şeyi söylüyor. domain yeni reglenmiş falan. böyle bir mantık olamaz. adam araba.com u reglese ertesi gün telefon açıp "ama daha dün reglemişsiniz ki" diyecekler nerdeyse

    kısaca domainin isteyeni varsa gününe çokta bakmamalı.