100 dolara sat kaçırma diyen arkadaşlar domain geçmişleri pek yok gördüğüm kadarı ile. 200 usd satmak varken niye 100 usd satayım
İşin şakası 100 usd veren arkadaş zaten 300 usd bile vermeye hazır. Domain işinden hiç anlamayan ama girmek isteyen bolca parası olan bir arkadaşım. kanlica.(net) e bile 300 usd teklif etti.
Hoş anlamıyor diyorum ama benimde çok anladığım söylenemez. Belki benden daha zeki olduğundan geleceği görüyor. ^^
o arkadaşla bizide tanıştırsana hocam