Merhabalar,
Hetzner konumlu sunucumda esxideki subnet ipleri kullanımda sorun yaşıyorum. Bi türlü internete çıkartamadım.
http://wiki.hetzner.de/index.php/VMware_ESXi/en
Burdaki anlatıma göre yapmaya da çalıştım ama linux bilgim olmadığı için beceremedim.
Küçük bir mebla karşılığında yardımcı olabilecek varsa bir an önce iletişime geçerse çok sevinirim.
Almanya-Hetzner Subnet ip kullanım sorunu/ Yardım
9
●1.651
- 22-09-2012, 22:09:56Üyeliği durduruldu
- 23-09-2012, 13:30:22Merhaba,
Hetzner'e Subneti aldiginizda ESXI icin kullanilacak diye bilgi verdinizmi? - 23-09-2012, 14:00:48Üyeliği durdurulduevet bilgilendirdim. kurmam için gerekli şeyleri sağladılar fakat ben beceremedim. Yani anlayan birine oldukça ihtiyacım var.inanbayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-09-2012, 22:18:12Üyeliği durdurulduvictories ve inanbayram saolsunlar yardımcı oldular fakat olmadı. Arayış sürmektedir acil olarak.
- 23-09-2012, 22:43:44Üyeliği durduruldusaolsun uğraştı ama o da yapamadı. Bir bilen çıksa ne güzel olucak.muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2012, 15:05:28Üyeliği durdurulduÇok iyi olur. Ö.M gönderdim.Hazret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2012, 21:31:00Üyeliği durdurulduİnan bey olayı çözdü saolsun. 2-3 Gündür kendi sunucusu gibi uğraştı. Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.inanbayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle