• 22-09-2012, 22:09:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,
    Hetzner konumlu sunucumda esxideki subnet ipleri kullanımda sorun yaşıyorum. Bi türlü internete çıkartamadım.

    http://wiki.hetzner.de/index.php/VMware_ESXi/en
    Burdaki anlatıma göre yapmaya da çalıştım ama linux bilgim olmadığı için beceremedim.

    Küçük bir mebla karşılığında yardımcı olabilecek varsa bir an önce iletişime geçerse çok sevinirim.
  • 23-09-2012, 13:30:22
    #2
    Merhaba,

    Hetzner'e Subneti aldiginizda ESXI icin kullanilacak diye bilgi verdinizmi?
  • 23-09-2012, 14:00:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    inanbayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Hetzner'e Subneti aldiginizda ESXI icin kullanilacak diye bilgi verdinizmi?
    evet bilgilendirdim. kurmam için gerekli şeyleri sağladılar fakat ben beceremedim. Yani anlayan birine oldukça ihtiyacım var.
  • 23-09-2012, 22:18:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    victories ve inanbayram saolsunlar yardımcı oldular fakat olmadı. Arayış sürmektedir acil olarak.
  • 23-09-2012, 22:22:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    hocam aynı dertten bendede var sıkıntı tamamen aynı victories yapar diye msj attım oda offline
  • 23-09-2012, 22:43:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aynı dertten bendede var sıkıntı tamamen aynı victories yapar diye msj attım oda offline
    saolsun uğraştı ama o da yapamadı. Bir bilen çıksa ne güzel olucak.
  • 24-09-2012, 14:04:58
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ulaşırsanız yardımcı olayım
  • 24-09-2012, 15:05:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hazret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulaşırsanız yardımcı olayım
    Çok iyi olur. Ö.M gönderdim.
  • 24-09-2012, 21:31:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    inanbayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Hetzner'e Subneti aldiginizda ESXI icin kullanilacak diye bilgi verdinizmi?
    İnan bey olayı çözdü saolsun. 2-3 Gündür kendi sunucusu gibi uğraştı. Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.