Konu
Almanya-Hetzner Subnet ip kullanım sorunu/ Yardım
23-09-2012, 14:00:48
#3
SmedyaBilisim
Üyeliği durduruldu
inanbayram adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
Hetzner'e Subneti aldiginizda ESXI icin kullanilacak diye bilgi verdinizmi?
evet bilgilendirdim. kurmam için gerekli şeyleri sağladılar fakat ben beceremedim. Yani anlayan birine oldukça ihtiyacım var.