inanbayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Hetzner'e Subneti aldiginizda ESXI icin kullanilacak diye bilgi verdinizmi?
evet bilgilendirdim. kurmam için gerekli şeyleri sağladılar fakat ben beceremedim. Yani anlayan birine oldukça ihtiyacım var.