Merhabalar,
Hetzner konumlu sunucumda esxideki subnet ipleri kullanımda sorun yaşıyorum. Bi türlü internete çıkartamadım.
http://wiki.hetzner.de/index.php/VMware_ESXi/en
Burdaki anlatıma göre yapmaya da çalıştım ama linux bilgim olmadığı için beceremedim.
Küçük bir mebla karşılığında yardımcı olabilecek varsa bir an önce iletişime geçerse çok sevinirim.