Konu
Almanya-Hetzner Subnet ip kullanım sorunu/ Yardım
23-09-2012, 13:30:22
#2
inanbayram
Merhaba,
Hetzner'e Subneti aldiginizda ESXI icin kullanilacak diye bilgi verdinizmi?