inanbayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Hetzner'e Subneti aldiginizda ESXI icin kullanilacak diye bilgi verdinizmi?
İnan bey olayı çözdü saolsun. 2-3 Gündür kendi sunucusu gibi uğraştı. Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.