Konu
Almanya-Hetzner Subnet ip kullanım sorunu/ Yardım
24-09-2012, 21:31:00
#9
SmedyaBilisim
Üyeliği durduruldu
inanbayram adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba,
Hetzner'e Subneti aldiginizda ESXI icin kullanilacak diye bilgi verdinizmi?
İnan bey olayı çözdü saolsun. 2-3 Gündür kendi sunucusu gibi uğraştı. Kendisine ne kadar teşekkür etsem azdır.