Anket Nginx, LiteSpeed, Apache Hangisini Tercih Edersiniz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 359
Nginx, LiteSpeed, Apache Hangisini Tercih Edersiniz?
Nginx
%40,39 (145 Oy)
LiteSpeed
%45,40 (163 Oy)
Apache
%14,21 (51 Oy)
  • 31-10-2010, 19:32:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba meslektaşlarım. Aramızda bu sektörde çok eski abilerimiz üstadlarımız var. Onlarda ankete ve yorum olarak fikirlerini sunarsalar çok müteşekkir olurum.

    Bu aralar Nginx web serverın ismini sık sık duymaya başladım. Sunucularımda LS kullanıyorum acaba Nginx' e geçmelimiyim. Olumlu olumsuz yönlenleri nelerdir görüşlerinizi bekliyorum.
  • 31-10-2010, 19:33:20
    #2
    litespeed > nginx > apache benim sıralamam
  • 31-10-2010, 19:35:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    litespeed > nginx > apache benim sıralamam
    Nginx' te lisans ücreti olmadığı için sıcak bakıyorum. LS' e oranla performans değerlendirmesi acaba nasıl olur? Pişman olurmuyum onu öğrenmek istiyorum.
  • 31-10-2010, 19:41:18
    #4
    Platin üye
    1 yıldır linux sunucularımda litespeed kullanıyorum, oldukça iyi performans alıyorum. Tavsiye ederim.
  • 31-10-2010, 19:43:48
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Normalde Performans olarak Nginx tabilki. Sonrasında Litespeed geliyor. Fakat Litespeed in plugin desteği olduğu için su anda daha popüler. Nginx'de bazı problemler yaşabiliyorsunuz. Mesela Bir SYN saldırısında Apache optimizasyonu yapılmamış ise Bad getaway hataları ortaya cıkabiliyor. Litespeed bunları süzmekte başarılı.
  • 31-10-2010, 19:52:22
    #6
    En iyi ve en profesyonel topluluk: Apache
    En yetenekli web sunucusu: Nginx
    En iyi performans: Litespeed
  • 31-10-2010, 20:06:00
    #7
    Kurumsal PLUS
    Litespeed tam ayarlandığında psikopatta bağlıyor.

    Güvenlik ve Performans için Litespeed diyorum.
  • 31-10-2010, 20:07:57
    #8
    apache altında çalışan nginx ten çok büyük bir verim beklemeyin, eğer yapabilirseniz nginxi php-fcgi ile yapılandırın, performansı gözlerinizle görün

    ressim.nete 3-4 gün önce yaptım, sahibi kuaza ile görüşüp performansı hakkında bilgi alabilirsiniz.
  • 31-10-2010, 20:08:50
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    LiteSpeed iyidir