Merhaba meslektaşlarım. Aramızda bu sektörde çok eski abilerimiz üstadlarımız var. Onlarda ankete ve yorum olarak fikirlerini sunarsalar çok müteşekkir olurum.

Bu aralar Nginx web serverın ismini sık sık duymaya başladım. Sunucularımda LS kullanıyorum acaba Nginx' e geçmelimiyim. Olumlu olumsuz yönlenleri nelerdir görüşlerinizi bekliyorum.