Arkadaşlar yaklaşık 5-6 aydır teklan ile çalışmaktayım. Adamlarla anlaşarak, kasa toplayıp gönderdim. Kasanın özellikleri çok iyi. Daha sonra bunlar gerekli yazılımı yükledikten sonra (centos) yayına başladı. 1mbps lik bir bağlantım var ve her ay bir ücret ödemekteyim. Fakat bazı sitelerimde joomla kullanmaktayım. Bileşenlerin bazıları ise ajax olduğu için sayfa bir anda görüntülenemiyor oluyor. Fakat bileşeni kaldırdımmı çalşıyor. Yani anlatmak istediğim bu server üzerinde ajax çalıştıramıyorum. Bunu tam olarak kendim nasıl halledebilirim ? teklan ilemi görüşmem lazım ? eğer kendi yapabileceğim birşey ise nasıl yaparım ? daha önceden verildiyse ne diye aratıp bulurum?
vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
Herkese kolay gelsin.
Teklandaki Ufak bir Sorunum [XML]
15
●1.112
- 24-04-2007, 11:42:38Üyeliği durdurulduSunucunun işletim sistemi centos olmasından kaynaklanabilirmi?HQoTB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer unix tabanlı bir arkadaşın makinasında ajax uygulamaları çalışıyorsa aşağıda belirteceğim kod ve açıklamasını dikkate almayın...
Burada sayfa çağırımlarını microsoft işletim sistemi üzerinden gerçekleştiriyor, dolayısıyla unix tabanlı sistemlerde çağırmayabilir...Alıntı - 24-04-2007, 12:29:53Üyeliği durdurulduFazla bişi diyemiyicem, kasama centos kurmuşlar işte. co-location hakkında pek fazla bilgimyok, dolaysıyla verdiğiniz kodu anlamamakla beraber nasıl çalıştıracağımı ne yapacağımı bilmiyorum. Eğer biraz daha yardımcı olursanız, XML derdinden kurtulmuş olurum.maxcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.
İyi çalışmalar.. - 24-04-2007, 12:43:05Üyeliği durdurulduMesala örneğin bir sitem var, Joomla kurulu. Jomcomment 1.8 yani bu ajax tabanlı bir bileşen. Kurduğumda ve aktif ettiğimde sayfa görüntülenemiyor uyarısı alıyorum. Ama bileşeni kaldırdığımda sorun düzeliyor. Yani benim kasa XML kullanamıyor. Bu forumda ajaxim denen bir chat scripti verildi. Denemek için onuda kurdum. Ondada aynı sorun vardı.
- 24-04-2007, 13:01:16Üyeliği durdurulduHerşey sorunsuz çalışıyor ama XML çalıştırınca gidiyor. Teklan ada bişi diyemiyorsun. Hemen suçu sana atıyorlarstrhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle kitlenip kalmışım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bilgim olmadığı içinde Elim kolm bağlı