Mesala örneğin bir sitem var, Joomla kurulu. Jomcomment 1.8 yani bu ajax tabanlı bir bileşen. Kurduğumda ve aktif ettiğimde sayfa görüntülenemiyor uyarısı alıyorum. Ama bileşeni kaldırdığımda sorun düzeliyor. Yani benim kasa XML kullanamıyor. Bu forumda ajaxim denen bir chat scripti verildi. Denemek için onuda kurdum. Ondada aynı sorun vardı.