Arkadaşlar yaklaşık 5-6 aydır teklan ile çalışmaktayım. Adamlarla anlaşarak, kasa toplayıp gönderdim. Kasanın özellikleri çok iyi. Daha sonra bunlar gerekli yazılımı yükledikten sonra (centos) yayına başladı. 1mbps lik bir bağlantım var ve her ay bir ücret ödemekteyim. Fakat bazı sitelerimde joomla kullanmaktayım. Bileşenlerin bazıları ise ajax olduğu için sayfa bir anda görüntülenemiyor oluyor. Fakat bileşeni kaldırdımmı çalşıyor. Yani anlatmak istediğim bu server üzerinde ajax çalıştıramıyorum. Bunu tam olarak kendim nasıl halledebilirim ? teklan ilemi görüşmem lazım ? eğer kendi yapabileceğim birşey ise nasıl yaparım ? daha önceden verildiyse ne diye aratıp bulurum?

vereceğiniz cevaplar için teşekkür ederim.
Herkese kolay gelsin.