maxcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucunun işletim sistemi centos olmasından kaynaklanabilirmi?
Eğer unix tabanlı bir arkadaşın makinasında ajax uygulamaları çalışıyorsa aşağıda belirteceğim kod ve açıklamasını dikkate almayın...
Burada sayfa çağırımlarını microsoft işletim sistemi üzerinden gerçekleştiriyor, dolayısıyla unix tabanlı sistemlerde çağırmayabilir...
Fazla bişi diyemiyicem, kasama centos kurmuşlar işte. co-location hakkında pek fazla bilgimyok, dolaysıyla verdiğiniz kodu anlamamakla beraber nasıl çalıştıracağımı ne yapacağımı bilmiyorum. Eğer biraz daha yardımcı olursanız, XML derdinden kurtulmuş olurum.
Teşekkürler.
İyi çalışmalar..