bence server da var bi ayar eksikliği ek bi modül yüklenmemiş olabilir eger kurulum 4. kısımımda xml oluşturulamıyor confiration.php permisson denied diye uyarı felan verdiyse serverında var bi ayar
Herşey sorunsuz çalışıyor ama XML çalıştırınca gidiyor. Teklan ada bişi diyemiyorsun. Hemen suçu sana atıyorlar

Öyle kitlenip kalmışım. Ne yapacağımı bilmiyorum. Bilgim olmadığı içinde Elim kolm bağlı