• 29-06-2009, 13:29:42
    #1
    Arkadaşlar tecrübesi olan arkadaşlar yazsınlar lütfen. Aşağıdaki sunucuyu alacağım ama daha önceden DELL kullanmadım. Bu sunucu hakkında server sahipleri yorum yapabilirlermi.

    Model : PowerEdge 2900 Rack B

    İşlemci : 1x Intel® Xeon Quad Core E5420 (2.50GHz,1333Mhz,12MB)
    Ram : 4 GB DDR2 667 MHz ECC (2 x 2GB)
    Sabit Disk : 3 x 146 GB SAS 15.000 rpm Hot Plug 3.5" (RAID 5)
    Tip : Rack
    Boyut : 5 U
    Soket : 2 adet
    Chipset : Intel 5000x
    Maksimum Hafıza : 48 GB
    Maksimum HDD : 8 x 3.5" Hot Plug
    Raid : PERC 6/i (RAID 0,1,5,6,10,50,60) with 256 MB & Battery
    Eternet : 2x Broadcom Gigabit Ethernet (TCP/IP Offload Engine)
    Optik Sürücü : DVD/CDRW Combo Drive
    Power Supply : 2 x 930 Watt Hot Plug Redundant
    Portlar : Paralel, Seri, 4 USB
    Diğer Genişleme Yuvaları : 1 adet PCIe x8, 3 adet PCIe x4, 2 adet PCI-X 133 Mhz
    Garanti Süresi :3 yıl (müşteri adresinde)
  • 29-06-2009, 17:18:26
    #2
    Merhaba;

    Yeni alacaksan DELL R710 serisini tavsiye ederim yeni nesil işlemcilerle beraber 55xx serisi.
  • 29-06-2009, 21:13:37
    #3
    Yeni sunucu alacaksanız x55** serisi almanızı tavsiye ederim. Biz x5560*2 kullanıyoruz ve çok memnunuz.
  • 29-06-2009, 21:17:09
    #4
    benzer bir altyapıda sunucumuz var. 2x E5420 işlemcili.

    üzerinde 100K günlük tekil ve 3GB'lık dbsi olan bir forum var.

    load 3-12 arası
  • 29-06-2009, 22:31:16
    #5
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benzer bir altyapıda sunucumuz var. 2x E5420 işlemcili.

    üzerinde 100K günlük tekil ve 3GB'lık dbsi olan bir forum var.

    load 3-12 arası
    Türkiyede mi barınıyor yoksa yurt dışımı
  • 30-06-2009, 00:03:16
    #6
    eğer imkan varsa x55** , fakat esas mesele bu makinanın fiyatı yani alacagı nyer buna uygun birşeyler yapmışsa onu da ayrı değerlendirmek gerek.
  • 30-06-2009, 00:04:33
    #7
    Kurumsal PLUS
    Bende Nehalem derim

    5U sunucu alınmaz nereye sokacaksın kocaman makine 8)
  • 01-07-2009, 10:05:23
    #8
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Nehalem derim
    5U sunucu alınmaz nereye sokacaksın kocaman makine 8)
    Nehalem bakalım o zaman.


    Önerileriniz için teşekkürler.
  • 01-07-2009, 11:58:48
    #9
    firatabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede mi barınıyor yoksa yurt dışımı
    İngiltere Rapidswitch'deki kabinimizde.