Konu
DELL Sunucu ( Server ) Sahibi Olanlar Bakarsa Sevinirim
30-06-2009, 00:03:16
#6
kscmersin
eğer imkan varsa x55** , fakat esas mesele bu makinanın fiyatı yani alacagı nyer buna uygun birşeyler yapmışsa onu da ayrı değerlendirmek gerek.