Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Nehalem derim
5U sunucu alınmaz nereye sokacaksın kocaman makine 8)
Nehalem bakalım o zaman.


Önerileriniz için teşekkürler.