Konu
DELL Sunucu ( Server ) Sahibi Olanlar Bakarsa Sevinirim
29-06-2009, 21:13:37
#3
Halilzade
Yeni sunucu alacaksanız x55** serisi almanızı tavsiye ederim. Biz x5560*2 kullanıyoruz ve çok memnunuz.