Arkadaşlar tecrübesi olan arkadaşlar yazsınlar lütfen. Aşağıdaki sunucuyu alacağım ama daha önceden DELL kullanmadım. Bu sunucu hakkında server sahipleri yorum yapabilirlermi.
Model : PowerEdge 2900 Rack B
İşlemci : 1x Intel® Xeon Quad Core E5420 (2.50GHz,1333Mhz,12MB)
Ram : 4 GB DDR2 667 MHz ECC (2 x 2GB)
Sabit Disk : 3 x 146 GB SAS 15.000 rpm Hot Plug 3.5" (RAID 5)
Tip : Rack
Boyut : 5 U
Soket : 2 adet
Chipset : Intel 5000x
Maksimum Hafıza : 48 GB
Maksimum HDD : 8 x 3.5" Hot Plug
Raid : PERC 6/i (RAID 0,1,5,6,10,50,60) with 256 MB & Battery
Eternet : 2x Broadcom Gigabit Ethernet (TCP/IP Offload Engine)
Optik Sürücü : DVD/CDRW Combo Drive
Power Supply : 2 x 930 Watt Hot Plug Redundant
Portlar : Paralel, Seri, 4 USB
Diğer Genişleme Yuvaları : 1 adet PCIe x8, 3 adet PCIe x4, 2 adet PCI-X 133 Mhz
Garanti Süresi :3 yıl (müşteri adresinde)