• 05-05-2009, 15:16:39
    #19
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Milleti bilinçlendirmekte suç oldu ya size göre pes diyorum bşaka birşey demiyorum. 170 lira verip sunucuyu alıp vaad ettiği korumanın olmadığını gören müşteri olursunuzda bir gün anlarsınız umarım. Maalesef gerçekleri konuşmak bazılarını çok rahatsız ediyor hele birde bu rahatsız olanlar arasında teknik olarak hiçbir bilgisi olmayan arkadaşlarda olunca iş çığrından çıkıyor. 1 mbit hatla yüzde yüz ddos koruma sağlayan tostçular türeyiveriyor.
    Elazığlı, bahsi geçen bir firma ve bu firma kafadan yalan bilgiler atmıyor. Bilinçssiz olsa Linux sistemleri arasında dDos ve türevli saldırılara en dayanaklı işletim sisteminin FreeBSD olduğunu bilemez. Belli ki az veya çok derecede bir bilgiye sahip, bir takım birşeyleri biliyor. tarikogut'de bu şekilde türevimişti ama o arkadaşı karalamak yerine mümkün oldukça desteklemiştiniz(siz şahıs olarak) forum olarak. Şimdi bu kişiye neden bu tür ithamlarda bulunuyorsunuz anlamıyorum.
    İletişime geçmeyi deneyin bir bakın görün nedir ne değildir? Nasıl izin almışlar nereye kadar böyle çalışabilirler? Neye güvenerek bu tür bir yaptırım sağlıyorlar? Hangi mantıkla çalışıyorlar?
    Siz bunları öğrenmedikçe veya öğrenme girişiminde bulunmadıkça gelip burada insanları bilinçlendirmeye çalışmanız pek etik olmaz. Ancak düşüncelerinizi belirtebilirsiniz. Herkesin saygısının olduğunu düşündüğüm gibi benimde düşüncelerinize her zaman saygım vardır.
  • 05-05-2009, 15:18:59
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben bir firmayım devlete vergimi son kuruşuna kadar veren bir şirketim yetki numarası alıp sadece br domain alıp satış yapmıyorum. biz şirket olarak bir çok şeyden sorumluluklarımız var. bu yüzden müşterimizi mağdur etmek gibi bir lüksümüz yok eğer böyle birşey olursa bu ülke yargı denilen bir şey var.

    bu arada 15-20 kişinin tekeli olduğunu gerçekten ispatı bu konuyu açmadan evvel rep im -5 di şimdi ( Rep puanı: -109 ) eksi rep vermeye devam edin arkadaşlar.
  • 05-05-2009, 15:25:13
    #21
    sunucuoptimizasyon.com
    kratos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elazığlı, bahsi geçen bir firma ve bu firma kafadan yalan bilgiler atmıyor. Bilinçssiz olsa Linux sistemleri arasında dDos ve türevli saldırılara en dayanaklı işletim sisteminin FreeBSD olduğunu bilemez. Belli ki az veya çok derecede bir bilgiye sahip, bir takım birşeyleri biliyor. tarikogut'de bu şekilde türevimişti ama o arkadaşı karalamak yerine mümkün oldukça desteklemiştiniz(siz şahıs olarak) forum olarak. Şimdi bu kişiye neden bu tür ithamlarda bulunuyorsunuz anlamıyorum.
    İletişime geçmeyi deneyin bir bakın görün nedir ne değildir? Nasıl izin almışlar nereye kadar böyle çalışabilirler? Neye güvenerek bu tür bir yaptırım sağlıyorlar? Hangi mantıkla çalışıyorlar?
    Siz bunları öğrenmedikçe veya öğrenme girişiminde bulunmadıkça gelip burada insanları bilinçlendirmeye çalışmanız pek etik olmaz. Ancak düşüncelerinizi belirtebilirsiniz. Herkesin saygısının olduğunu düşündüğüm gibi benimde düşüncelerinize her zaman saygım vardır.

    Tarıköğüt ün çalışmaları daha inandırıcı ve daha gerçekçi olduğu için destekledim. Ama biri gelip konu açıp profilo telekomdayım 1 mbit hatla 200 mbite kadar ddos koruma sağlıyorum derse bunun benim için hiçbir inandırıcılığı yoktur. Kendisi ben test yaptım yemiyor diyor ama tek bir saldırı türü yok ki. Yüzlerce saldırı türü var ve hepsiyle tek tek denemiş mi ?

    Ayrıca üstüne basa basa söylememe rağmen bir kişinin 5 mbit hattı varsa ve bu hatta 200 mbit istek geliyorsa 200 mbit trafiği hiçbir firewall yok edemez ve toplam hat üzerinde yokmuş gibi işlem yapmaz , yapamaz. Eni sonunda o trafik dc ağı içinde dolaşır ama profilo telekom 1 mbit hatt olan sunucuya 200 mbit hat genişliği sağlamaz sağlasa bile geçici bir süre sağlar ki agresif bir 200 mbit girişin verimerkezi içinde paket kayıpları yapması mümkündür. Lütfen artık konuyu uzatmayın teknik bilgisi olan arkadaşlar savunma yaparsa memnun olurum. Botu bırakmamış olsaydım daha önce türkiyede ve yurtdışında yüzde yüz koruma veren ama hiçbir donanımsal araç kullanmayan arkadaşlarla yaptığımız testleri bu arkadaşlada yapıp tezini çürütürdük ama kısmet
  • 05-05-2009, 15:31:13
    #22
    elazığlı dosttum sana anlatıyorum bunu ddos saldırısından bahsedyorum dikkat ettiysen başka saldırıdan bahsetmedim. saldırı ilk önce profilo telekomun omurgasına geliyor ordaki firewall süzdükten sonra benim switch ime geliyor ordan benim freebsd üzerine kurduğum firewall süzüyor sonra sunucuya gidiyor bunu da daha anlayamazsan demekki hiç bir network sisteminden anlamadığının kanıtıdır bu daha nasıl anlatayım. bu sitede 100 tane mesaj yazan adam herşeyden ben anlıyorum demeye başlıyor yazdıklarımı anlatmam için mesaj sayım 100 ve üstümü olması lazım. bu sitede üye olanların %90 ı şirket bile değil ne vergi veriyor ne fatura kesiyor bir domain alıyor 200 tl parası cebinde satış yapıyor. şirketim ben benim yükümlülüğüm sadece müşterilerime değil maliye'ye ve devlete o yüzden birşey yazarken satarken ispat edemediğim hiç birşeyi satamam.
  • 05-05-2009, 15:34:33
    #23
    sunucuoptimizasyon.com
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca üstüne basa basa söylememe rağmen bir kişinin 5 mbit hattı varsa ve bu hatta 200 mbit istek geliyorsa 200 mbit trafiği hiçbir firewall yok edemez ve toplam hat üzerinde yokmuş gibi işlem yapmaz , yapamaz. Eni sonunda o trafik dc ağı içinde dolaşır ama profilo telekom 1 mbit hatt olan sunucuya 200 mbit hat genişliği sağlamaz sağlasa bile geçici bir süre sağlar ki agresif bir 200 mbit girişin verimerkezi içinde paket kayıpları yapması mümkündür.
    Lütfen kalın yerleri tekrar okuyun. Anlamamakta inat ediyorsunuz. Daha fazla tartışmayacağım sizle ve en yakın sürede gerekli ortamı hazrılayıp ddos korumanızı test etmek için ip numarası isteyeceğim.

    Hayırlı satışlar...
  • 05-05-2009, 15:37:42
    #24
    88.255.189.35


    (not : her türlü hukuki işlem beraberinde gerçekleştirilir diye)
  • 05-05-2009, 15:41:22
    #25
    sunucuoptimizasyon.com
    oguzelginoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    88.255.189.35
    (not : her türlü hukuki işlem beraberinde gerçekleştirilir diye)
    Siz profilo telekomda olduğunuza emin misin ? Netfactor olmasın ?
  • 05-05-2009, 15:46:23
    #26
    allahım yarabbim kimlerle muhattap olup bu sitede sistem ve network anlatıyorum ben yazdığım bilgilere ve zaman yazık etmişim dosttum sen önce Whois lookup and Domain name search nin ip location en az 3 ayda bir cache aldığını öğren sonra gel benimle sistem ve network tartış olur mu dosttum.
  • 05-05-2009, 15:48:42
    #27
    sunucuoptimizasyon.com
    oguzelginoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allahım yarabbim kimlerle muhattap olup bu sitede sistem ve network anlatıyorum ben yazdığım bilgilere ve zaman yazık etmişim dosttum sen önce Whois lookup and Domain name search nin ip location en az 3 ayda bir cache aldığını öğren sonra gel benimle sistem ve network tartış olur mu dosttum.

    Tamam bir numarasın sen arkadaşım hadi yürü git işine akşam akşam sinirimi bozma.

    Ayrıca o hukuki süreç falan öyle tehditleri çok gördüm ben git dava aç hadi.