ben bir firmayım devlete vergimi son kuruşuna kadar veren bir şirketim yetki numarası alıp sadece br domain alıp satış yapmıyorum. biz şirket olarak bir çok şeyden sorumluluklarımız var. bu yüzden müşterimizi mağdur etmek gibi bir lüksümüz yok eğer böyle birşey olursa bu ülke yargı denilen bir şey var.

bu arada 15-20 kişinin tekeli olduğunu gerçekten ispatı bu konuyu açmadan evvel rep im -5 di şimdi ( Rep puanı: -109 ) eksi rep vermeye devam edin arkadaşlar.