• 05-05-2009, 14:13:56
    #10
    Profilo Datacenter müşterisi olarak tamam juniper ve ek donanımlar getirildi test edildi stabil çalışıyor fakat 1 mbit hat için ddos korumalı diyerek satış yapmak biraz etik değil.
    1 Mbit i 100 mbit hat ile test etmişsiniz.Datacenter 100 mbit atak aldığı zaman test etmeniz amacıyla size bir süre belki müsade edebilir fakat sürekli atakda ip null edilir.

    Burada Profilo dc veya bir başka dc Türkiye genelindeki en kaliteli datacenterlar bile aynı politikayı uygulamaktadır.
    Ddos Botnet tarzı saldırılarda belli süre müsade edilir ve saldırılar durmazsa ip bloklanır.
  • 05-05-2009, 14:18:55
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Profilo Datacenter müşterisi olarak tamam juniper ve ek donanımlar getirildi test edildi stabil çalışıyor fakat 1 mbit hat için ddos korumalı diyerek satış yapmak biraz etik değil.
    1 Mbit i 100 mbit hat ile test etmişsiniz.Datacenter 100 mbit atak aldığı zaman test etmeniz amacıyla size bir süre belki müsade edebilir fakat sürekli atakda ip null edilir.
    Burada Profilo dc veya bir başka dc Türkiye genelindeki en kaliteli datacenterlar bile aynı politikayı uygulamaktadır.
    Ddos Botnet tarzı saldırılarda belli süre müsade edilir ve saldırılar durmazsa ip bloklanır.
    Yok işte harun bunlar anlamazlar. Milyon dolarlık hosting sağlayıcılarının bile %100 veremediği ddos garantisini 1 mbit hatlarıyla vermeye çalışırlar sonra en ufak saldırıda sitesi kapanan müşteri haksız olur. 200 mbit hattım var diyorsa toplam ( Ki bu büyük bir rakam ve aylık ücreti oldukça fazla sende zamanında profilodan hat almıştın bilirsin harun) o zaman birşey demem eyvallah ama profilo sana kafadan nasıl hat veriyor 200 mbite kadar zaten profilonun toplam hattı ne kadar 1 gbit mi 1.5 gbit mi ?

    Sen adam akıllı saldırı almamışsın burda atıp tutuyorsun.
  • 05-05-2009, 14:33:48
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben ou diyorum zaten 200 mbit ile sunucu düşüremiyorsan pinglediğin zaman bu sunucunun pinglerinin düşmediğini görünce zaten saldırıyı kesiyorlar bunu anlatmaya çalışıyorum bende pingler düşmediği takdirde saldırıyı devam edermisin? neyse konu dağıldı zaten ya kötüleniyor bazı şeyler yada hemen konuyu dğıtılıyor bu sitede silin gitsin konuyu
  • 05-05-2009, 14:37:23
    #13
    Misafir
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok işte harun bunlar anlamazlar. Milyon dolarlık hosting sağlayıcılarının bile %100 veremediği ddos garantisini 1 mbit hatlarıyla vermeye çalışırlar sonra en ufak saldırıda sitesi kapanan müşteri haksız olur. 200 mbit hattım var diyorsa toplam ( Ki bu büyük bir rakam ve aylık ücreti oldukça fazla sende zamanında profilodan hat almıştın bilirsin harun) o zaman birşey demem eyvallah ama profilo sana kafadan nasıl hat veriyor 200 mbite kadar zaten profilonun toplam hattı ne kadar 1 gbit mi 1.5 gbit mi ?

    Sen adam akıllı saldırı almamışsın burda atıp tutuyorsun.

    Dostum 1 gbit yoktur...
    En son adtech firmasının sunucuları ordaydı...
    Fakat şu anda baya bir düşüş oldu profilo'da...
    600 yada 800 mbit hattı vardır...
  • 05-05-2009, 14:46:21
    #14
    bu siteye takılmanın bir anlamı yok 15-20 kişi tekelinizi alın satış yapmaya devam edin birbirlerinizi pofpoflayın hepinize iyi satışlar.
  • 05-05-2009, 14:52:04
    #15
    Misafir
    oguzelginoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu siteye takılmanın bir anlamı yok 15-20 kişi tekelinizi alın satış yapmaya devam edin birbirlerinizi pofpoflayın hepinize iyi satışlar.

    Böyle konuşamazsın...
    O zaman sende git annen şimdi çağırır...
    Banyo felan yaptıracaktır seni...
    Kum'da oynadın ya kirlendiğinden...
  • 05-05-2009, 15:06:46
    #16
    Başımıza ne geliyorsa sabit fikir anlayışımınızdan dolayı geliyor zaten, hizmet alıp birisi gelsin desinki olmadı beni mağdur bıraktı eyvallah ama yok bizde bu yok. Çamur at izi kalsın mertebesi altında bu tür davranışlara tüm sürat devam ediyoruz..
  • 05-05-2009, 15:10:01
    #17
    sunucuoptimizasyon.com
    kratos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başımıza ne geliyorsa sabit fikir anlayışımınızdan dolayı geliyor zaten, hizmet alıp birisi gelsin desinki olmadı beni mağdur bıraktı eyvallah ama yok bizde bu yok. Çamur at izi kalsın mertebesi altında bu tür davranışlara tüm sürat devam ediyoruz..

    Milleti bilinçlendirmekte suç oldu ya size göre pes diyorum başka birşey demiyorum. 170 lira verip sunucuyu alıp vaad ettiği korumanın olmadığını gören müşteri olursunuzda bir gün anlarsınız umarım. Maalesef gerçekleri konuşmak bazılarını çok rahatsız ediyor hele birde bu rahatsız olanlar arasında teknik olarak hiçbir bilgisi olmayan arkadaşlarda olunca iş çığrından çıkıyor. 1 mbit hatla yüzde yüz ddos koruma sağlayan tostçular türeyiveriyor.
  • 05-05-2009, 15:10:38
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    By.AdSL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle konuşamazsın...
    O zaman sende git annen şimdi çağırır...
    Banyo felan yaptıracaktır seni...
    Kum'da oynadın ya kirlendiğinden...

    By. Adsl sende böyle konuşamazsın....

    Hangi konu olursa olsun, hangi düşünce olursa olsun. Hiçbir konuya anne, baba, vs. vs. karıştıramazsın. bu hiçbir ahlaka sığmaz.

    Adam Haklı, bir firma adı var ortada. Mutlaka herkes düşüncesini yazacaktır. Mutlaka herkezin yaşadığı, yaşayarak kazandığı tecrübeleri vardır. Fakat yazılanları takip ediyorum. herkes kötüleme modunda...

    genel olarak DHS ne guzel açıklama yapılmış. her kes düşüncesini yazmış. Bunlar anlamaz ne demek... Atıp Tutma Nedemek...

    Burdaki bir çok insan çok iyi biliyor. Forum içersinde bir çok aptalca olaylar oluyor. ve şuda bir gerçek 200 Mb ddos u geçtik... basit sync atakları bile engelleyemeyen insanlar birşeyler satmaya çalışıyor. onuda gectik vps satıyorum diye reseller kakalamaya çalışanlar bile var. ve daha niceleri bir çoğu bukadar yargılanmamıştır.

    Demek istediğim şuki; herkes forumda her türlü düşüncesini yazsın. ama karşısındaki insanı inciltmeden, kırmadan yada onurunu zedelemeden...

    Lütfen biraz dikkat edelim arkadaşlar.
    Herkese iyi günler.